DOCUMENTE NECESARE PENTRU INTERNAREA PROGRAMATA SI INTERNAREA DE ZI
Internarea la Spitalul Judetean de Urgenta „Mavromati” – Botosani, prin serviciul de internari din cadrul Compartimentului Informare, Programare, Internare, aflat la parterul Spitalului – intrarea principala, poate fi efectuata dupa o consultatie acordata de medicul specialist care recomanda internarea, eliberand un bilet de trimitere / internare sau bilet de iesire din spitsl / scrisoare medicala.
1. INTERNAREA PROGRAMATA
Pentru internarea programata si internarea de zi, pacientii se vor prezenta la Compartimentul Informare, Programare, Internare, ghiseul 1 , 2 cu urmatoaele documente:
2. INTERNAREA DE ZI
Pentru internarea de zi, pacientii se vor prezenta la Compartimentul Informare, Programare,Internare – ghiseul 1 , 2 , cu urmatoarele documente:
La internarea in spital, este recomandat ca pacientul sa aiba asupra lui urmatoarele:
INFORMATII PENTRU PERSOANELE NEASIGURATE
In cazul in care persoana nu este asigurata, nu poate beneficia de internare programata / internare de zi.
La solicitarea acesteia, cu acordul medicului curant, persoana neasigurata poate beneficia de internare cu plata.
In conditiile epidemiologice actuale, internarile programate sunt suspendate, cu exceptia specialitatilor Oncologie si Hematologie.
VARIANTE DE PROGRAMARE
1. Prezentare la ghiseele 5 sau 6 – compartimentul informare, programare, internare.
Pacientul / apartinatorii se pot prezenta la ghiseele 5 sau 6 – compartimentul informare, programare, internare, aflat la parterul Spitalului si pot solicita programarea pentru cabinetul dorit.
In contextul epidemiologic actual, recomandam evitarea acestei variante de programare, pentru a se reduce riscul de contaminare.
2. E-MAIL – programari.cabinete.m@spitalulmavromati.ro
Pacientul / apartinatorii, pot trimite mesaj la adresa sus mentionata, prin care solicita programare pentru consultatie in cadrul Ambulatorului Integrat, str. Marchian nr.11.
Mesajul trebuie sa contina:
– Numele pacientului;
– Calitatea de asigurat;
– Numar de telefon pentru confirmarea programarii;
– Cabinetul unde solicita programarea;
– Data la care se doreste programarea.
Persoana desemnata preia mesajele, le directioneaza la Compartimentul informare, programare, internare, se efectueaza programarea si se comunica pacientului / apartinatorului data programarii, telefonic sau prin e-mail.
3. Telefonic,la numerele de telefon alocate
Pentru cabinetele unde programarea se face la telefoane mobile, pacientii vor fi contactati daca la momentul apelului acesta nu a fost preluat. Pentru aceste cabinete, pacientii pot trimite mesaje pentru programare.
4. La externarea din spital, in baza scrisorii medicle, in functie de specialitate
La externarea din spital, pacientul care are calitatea de asigurat si recomandare de a reveni la control, se va adresa pentru programare, folosind una dintre variantele expusa mai sus.
Alegeți ce cookie-uri să fie autorizate
Puteți schimba aceste setări oricând. Deși aceasta poate rezulta în devenirea unor funcții indisponibile. Pentru informații legate de ștergerea cookie-urile vă rugăm să consultați funcția de Ajutor al browser-ului dvs.
CITIȚI MAI MULT DESPRE COOKIE-URILE UTILIZATE DE NOI.